לא מעט אנשי עסקים זקוקים למגוון עצום של אנשי מקצוע, בין אם מדובר באנשי קרייאטיב שיוכלו להפוך את המותג להרבה יותר מושך ורלוונטי לקהלים פוטנציאלים ובין אם מדובר ביועצי מס, יועצים עסקיים ועד אל מקדמי אתרים. השימוש כיום במקדמי אתרים הפך להרבה יותר פופולרי מבעבר, שכן אנשי מקצוע אלו אמונים על פילוח השוק עבור אותם בעלי אתרים ועסקים וכלה בהפיכת האתר שלהם לבעל כניסות מרובות ואחוזי מכירות גבוהים. אך בחיפוש של כל בעל מקצוע רובנו חוששים שמא "נזרוק" את הכסף שלנו לחינם ולכן בכדי למצוא מקדם אתרים פרילנסר טוב, ישנם כמה טיפים שיוכלו להבטיח בחירה נכונה ומדויקת.

איך מוצאים מקדם אתרים פרלינסר טוב?

כמו שציינו מעל החיפוש אחר מקדם אתרים פרלינסר טוב עלול להרתיע חלק לא קטן של בעלי העסקים, שכן כמו בכל תחום קיימים גם שרלטנים או מקדמים "מתחילים" שלא יעזור לאתר שלנו להגיע אל התוצאות המבוקשות. על כן אחת הדרכים לסינון ומציאה של מקדם אתרים טוב היא דרך המלצות, הדרך המיושנת והכמעט בטוחה בחיפוש אחר אנשי מקצוע פופולריים. המלצות אלו יוכלו להגיע מקולגות שלנו, מפורומים שונים ומקהילות המשיקות למקצוע שלנו. בנוסף רובד השקיפות אל מול מקדם אתרים הינו חשוב ביותר, כך שאם מצאנו מקדם אתר דרך המלצות חשוב להכיר את אופי העבודה שלו, שאמורה להתבסס על ניתוחי תוצאות חיפוש ודוחות מסודרים.

לא להישען על "סמוך עלי אחי" – רובנו כישראלים מכרים את התחושה שבעל המקצוע יכול להשרות עלינו, במיוחד עם האמירה של "סמוך עלי אחי". ובכן יכול מאוד להיות כי אותו איש מקצוע ראוי לקצת קרדיט ואף יוכל לעבוד בצורה יעילה, עם זאת חשוב מאוד שאנו כבעלי העסק והאתר נהיה מעורבים ונכיר את הפעולות ואופי הקידום שבחר המקדם לעשות. כך נוכל להימנע משיטות קידום לא חוקיות שעלולות לדרדר את האתר שלנו לשפל בתוצאות החיפוש ועד אל "עבודה בעיניים" שתבזבז לנו זמן וכסף יקרים. כמובן שקידום אתרים עלול לקחת לא מעט זמן ולכן צריך גם לתת לבעל המקצוע זמן לעבודה, עם זאת חשוב להגדיר מטרות לקידום העסק, לעקוב אחריהן ולא להיקלע לחוזים דרקוניים.