כל אישה רוצה להיראות יפה יותר וגם תופסת יופי בצורה אחרת אצל אחת אלו הבגדים ואצל אחת זהו האיפור, אצל אחת זה הביטחון העצמי ששופע ממנה ואצל אחרת זה מבנה הפנים או הגוף או החזה. עבור נשים רבות החזה מבטא את הנשיות, את האימהות ולכן הנראות של השדיים שלה חשוב לה מאוד.  אותן נשים שאינן מסתפקות בשדיים הקטנים שנתן להם הטבע מחפשות את הדרך הטובה והיעילה ביותר להגדיל את החזה שלהן. למרות שיש המון תרגילים שמתיימרים לעשות זאת או משחות או תזונה מסוימת אף אחת מהאפשרויות הללו לא הוכיחה את עצמה כמו ניתוח להגדלת חזה.

יופי נשי
יופי נשי

ניתוחי הגדלת חזה

ניתוח הגדלת חזה הינה תהליך רפואי פולשני קוסמטי המבוצע על ידי מנתחים מורשים שסיימו בית ספר לרפואה והתמחות ברפואה פלסטית וכירורגית. במהלך הניתוח מוחדירם אל החזה חומרים אשר נועדו להגדיל את נפחו. החומר הפופלרי יותר הוא שתלים מיוחדים. שתלים אלו מתחלקים לשתלים ממולאים בסיליקון או לחלופין שתלים מלאים במי מלח סטריליים. כיום גם חזרה לאופנה השתלת שומן טבעי מגוף האישה לאחר שנאסר לאורך מספר שנים. ההתקדמות הטכנולוגית הרפואית מאפשרת לבצע הליך מורכב זה שפעם היה בעייתי בו שומן מיותר נשאב מאזור מסוים בגוף האישה ומוזרק אל השדיים. גם שתלי מלח היו פעם פחות פופולרים משתלי סיליקון אך החשש מדליפות והתקדמות הטכנולוגיה של השתלים הפכה אותם לבחירה המועדפת במקרים מסוימים. אם את לא בטוחה באיזה שתל או חומר את צריכה לבחור אז מומלץ מאוד להתייעץ עם המנתח שלך ולהציג לו את הציפיות שלך מהניתוח ולהחליט מה נכון עבורך.
טכניקה נוספת היא הגדלת חזה באמצעות רקמות שמועברות מאזור אחר בגוף אל החזה, רקמות אלו מועברות מאזור הבטן, הירכיים או הישבן או אזור הכתפיים או הגב. זו טכניקה עוד פחות פופולרית משאיבת השומן והזרקתו אך אפשרית לביצוע.

ניתוח להגדלת חזה מאפשר לנשים לשחזר את גודל החזה שלהם אם נפגע כתוצאה מלידה והנקה או כריתת שד. לטפל בחוסר סימטריה קיצוני של השדיים או להגדיל שדיים קטנים. נשים שונות מגיעות לניתוח מסיבות שונות ועם ציפיות שונות ולכן תהליך תיאום הציפיות והייעוץ עם המנתח הוא כה קריטי.