בגדי ים הם פריט לבוש פופולרי במיוחד בארץ ישראל, שכן במרבית ימות השנה השמש שוטפת את החופים של ישראל וגם כאשר החורף מגיע, הוא אורך במרבית הפעמים כמה חודשים בודדים. שגרת הקיץ בישראל מעמידה את תקופת הקיץ וחוף הים למעמד פופולרי,  מה שמצריך בלא מעט מהפעמים גם הרבה יותר מבגד ים אחד. בישראל כמו בישראל ישנו מגוון רחב של בגדי ים, במיוחד במחלקת הנשים שם הגיוון רק הולך ומתעצם בכל שנה ועם ההיצע שרק הולך ומתרחב נשאלת כמובן השאלה, מה עדיף יותר? בגד ים ביקיני במגוון צורות או שמא בגד ים מלא?

בגד ים מלא

בגדי ים מלאים ומעוצבים היטב יכולים להעביר כמעט את אותה התחושה כמו שמעביר בגד ים בקיני, ברגע שעיצובו של בגד הים תואם את הגוף בצורה האופטימלית הוא יכול להעניק לגוף נוחות ומראה מעולה.

  • Monokini
    בגד ים המלא מבית NEBBIA מגיע בגזרה מעודנת ועם מרווח שבין חלקו העליון של בגד הים לחלק התחתון, עיצובו נועד להדגיש את קימורי הגוף ולהעניק מראה אלגנטי וניתן למצוא אותו במחירים שבין 150-180 שקלים.
  • טורקיז
    בגד הים מבית האופנה הישראלי טורקיז בעל מחשוף עמוק יחד עם ריפוד רך בחלקו העליון, הוא זמין במידות החל מ36 ועד ל46 כולל. את מחיר בגד הים ניתן להשיג במחיר של כ250 שקלים.

בגד ים ביקיני – https://almarieswim.com/he/collections/bikini

בגדי ים בעיצוב ביקיני עברו לא מעט עיצובים שונים וגלגולים כאלו ואחרים, הנה 2 דוגמאות בולטות מהשנה האחרונה.

  • טופ ביקיני אדום
    בגד הים מבית חברת "פלפל" של "גוטקס" מגיע בצורת סטראלפס, בעיצוב בנדנה של שנות התשעים וגם כתפיות שניתנות להחלפה. את בגד הים ניתן להשיג ב3 צבעים, כחול אדום כחול ושחור. חלקו התחתון מעוצב בצורה גבוהה יותר וניתן להשיג את בגד הים הנהדר הזה ב85 שקלים ובמ34 עד 42.
  • ביקיני סגנון ריב
    בגד הים שיוצר בידי חברת ARIEA ובסגנון "ריב" והוא מגיע בשני חלקים נפרדים, כאשר את החלק העליון מעוצב בצורת וי צווארי עם כתפיות רחבות מאחור. החלק התחתון מגיע בעיצוב קו דקיק או רצועה חובקת. עלות כל חלק נעה בין 80-100 שקלים.