פורטלים פיננסים הפכו בשנים האחרונות לאתרי מיינסטרים כמעט לכל דבר ועניין, בחלקם תוכלו לקבל לא מעט פיצ'רים שונים אשר יעזרו לכם להתמצות בנתוני המסחר של אותו היום וכמובן לא מעט קטגוריות מסחר, מאמרי דעה וניתוחים שונים. פורטלים אלו חשובים לקריאה ומעקב כמעט לכל יזם ממוצע במשק, יחד עם זאת גם אנשים "ממוצעים" יכולים למצוא לא מעט מידע שאמור להיות רלוונטי שנוגע גם בחיי היומיום של כולנו.
יחד עם ריבוי המשקיעים בישראל, הצעירים, הוותיקים והלא מנוסים השימוש בפורטלים פיננסים אלו הפכו לדבר שבשגרה, אך נשאלת השאלה באיזו תדירות יש לעקוב אחרי פורטל פיננסי? האם כמו הפייד בפייסבוק או בדיוק כמו כמות הפעמים שתמצאו את עצמכם באפליקציית חדשות כזו או אחרת?

פרופורציה

כאשר אתם עוקבים אחרי פורטל פיננסי ככל הנראה אתם מחפשים בצורה מודעת או לא מודעת את ההשקעה הבאה שלכם, לא במקרה ניתוחים והמלצות שעולים בפורטלים השונים דוחפים רבים מאיתנו לבצע השקעה חדשה או למשוך אחת אחרת. יחד עם זאת נשאלת השאלה עד כמה אתם רוצים לעבוד סביב הדבר, האם את מרבית הזמן והכסף אתם משקיעים כיום במניות ואופציות כאלו ואחרות? אז ייתכן ותצטרכו לבהות לא מעט זמן אל מול הפורטלים הפיננסים השונים. במידה והשקעה שלכם הינה גדולה יותר או יותר מפוזרת, ככל הנראה שגם תצטרכו להכיר מגוון מניות אחרות אשר עלולות להשפיע בצורה כזו או אחרת על ההשקעה שלכם. כך או כך חשוב לשמור על פרופורציה ככל הניתן, אחרת גם הכיף מההשקעה עלול להעלם.

שוק המסחר

יחד עם זאת הפורטלים הפיננסים מושפעים לא מעט משווקי המסחר ברחבי העולם, אך מלבד מדדים הנסחרים בשעות ההפוכות לישראל כמו יפן וארצות הברית, אתם לא מתבקשים לבצע ריפרש בכל רבע שעה לפורטל הפיננסים שאתם אוהבים להתעדכן דרכו. עם זאת במידה והשקעות שלכם מפוזרות בכמה שווקים שונים, כן שווה להציץ בין שעה לשעתיים בזמן המסחר ובמידה וקורים מקרים קיצוניים גם להתעדכן בצורה דחופה הרבה יותר. חשוב לזכור כי המעקב אחר פורטל פיננסי מתעדכן יחד עם השווקים שפועלים והמדדים השונים שמשתנים לא מעט במהלך יום המסחר.