העיר אילת חוותה לא מעט עליות וירידות בשנים האחרונות כאשר חלקן נבעו מהוזלת מחירי כרטיסי הטיסה, מתיירות הפנים שהתפתחה ברחבי הארץ. עם זאת העתיד של אילת הולך ונראה הרבה יותר ורוד מה שהיה בעבר, דרך מגוון פרויקטים ברחבי העיר, החל מפרויקטים של חיזוק והוספה ועד למגוון פרויקטים חדשים ברחבי העיר. את הפרויקטים תוכלו למצוא בנקודות מרכזיות בעיר, באזור החוף ובשכונת "שחמון" היוקרתית.
היצע הדירות בפרויקטים נחשב לרחב ועשיר, החל מדירות פנטהאוז ודירות 3 עד לדירות 4 ו5 חדרים.  כך שאם אתם מחפשים אחר דירת חמישה חדרים חדשה באילת, הגעתם למקום הנכון.

Blue space

הפרויקט שנמצא על רחוב "דרך יותם" 27 נחשב לאחד היוקרתיים שנבנים כיום בעיר אילת, יחד עם מפרט טכני מפנק הכולל תריסים חשמליים ברוב חדרי הבית, אינטרקום צבעוני במעגל סגור, חנייה תת קרקעית ומשטחי אבן קיסר. הדירות בפרויקט Blue space  נחשבות למרווחות מאוד ונבנו תחת סטנדרטים גבוהים של בנייה ועיצוב, אל כל אלו מצטרף המיקום המדויק כל כך של הפרויקט וממנו תוכלו להנות מנופים מרהיבים אל ים סוף ולהיות במרחק הליכה מכל נקודה מרכזית בעיר. על הפרויקט אמונה חברת אחים בוסקילה בע"מ, להם ניסיון עשיר בבנייה החל מדימונה שבדרום ועד לקריית מוצקין.

יוסי אברהמי

אחת מחברות הבנייה הפעילות באזור הדרום והמרכז היא לא אחרת מאשר חברת "יוסי אברהמי", אשר אחראית על מספר לא קטן של פרויקטים ברחבי העיר אילת. פרויקטים אלו כמו "ריזדנס דה גולף" וsea side" ועוד. פרויקטים אלו נחשבים ליוקרתיים במיוחד, עם דירות פנטהאוז ודירות גן שעוד לא נראו בעיר אילת. רוב הסיכויים שאכן תמצאו את דירת החלומות שלכם בין הפרויקטים של "יוסי אברהמי", ובה תוכלו למצוא שמירה ואחזקה בכל שעות היממה, יחד עם חדרי כושר, בתי כנסת וחנייה פרטית – דירות 5 חדרים באילת יוסי אברהמי.

לא רק פרויקטים חדשים וממוצע

העיר אילת נמצאת במגמת עלייה ואת זו אפשר לראות גם דרך מחירי הדירות שעולים בתקופה האחרונה, ואת הביקוש שרק הולך וגדל. אך יחד עם זאת תוכלו למצוא גם לא מעט דירות חמישה חדרים שאינן חדשות, כאשר ממוצע דירות אלו עומד כיום על כ3.5 מיליון והוא כולל מגון של דירות וצורות בנייה ומיקומים שונים בעיר האדומה.