עיצוב הבית יכול לעיתים יכול להיות כאב ראש אחד גדול, בטח כשמדובר על בחירה של צבעים או ריהוט ושלא נדבר על לבחור טפטים. לכן לאלו מכם אשר מתלבטים בין לצבוע את קירות חדר האוכל, לשים טפט או לעשות גם וגם, המאמר הבא יעשה לכם מעט סדר באילו סוגי טפטים תוכלו להתאים את העיצוב שלכם ולעשות את השימוש הנכון עבורכם.

טפט עמיד וטפט מטאלי
למשפחות הצעירות שבין הקוראים שלנו היינו ממליצים על טפט עמיד, טפטים מהסוג הזה שלרוב מגיעים יחד עם שכבת פלסטיק עליו אמור להתאים בצורה המושלמת לאזור פינת האוכל. כך תמנעו שלא ידבק לכלוך מהילדים שמבלים שם וגם במקרים בהם הטפט מתלכלך, תוכלו להסיר את הלכלוך בקלות בעזרת ניגוב מהיר של ציפוי הפלסטיק. הטפט מגיע בצבעים שונים ויכול להשתלב בחלקים שונים בקיר.  יחד עם טפט מהסוג הזה ישנו גם טפט מטאלי אשר מעניק לפינת האוכל אווירה שיקית ועיצובית, בעזרת התאורה של פינת האוכל תוכלו לקבל הרגשה עיצובית שונה לגמרי.
טפט מסוג זה גם הוא מגיע בכל מיני גדלים וסוגים משתנים, לרוב הוא מתמזג עם מראות שמבליטות את הצבע הממחישות את האפקט שנוצר מהצבע הייחודי.

מדבקות ורקעים
עולם הטפטים השתנה מאז התקופות שלהורים שלנו היו טפטים חומים אחידים שנראים כמו טטריס עם וירוס, כיום תוכלו למצוא מגוון רחב של מדבקות קיר בצורות רבות כמו חיות, כוכבים עצים עלים ומוניות באמצע לונדון. עולם הטפטים כל כך התרחב בעשורים האחרונים עד שתוכלו להפוך את פינת האוכל שלכם לכמעט כל רקע או דמות שרק חשבתם עליה.

סיכום
עולם הטפטים כיום הפך לאחד השווקים המגוונים מבין ההזמנות באינטרנט ועיצוב הבית, תוכלו למצוא מדבקות קיר במחירים מצחיקים באינספור אתרים שונים, החל מאמזון ועד אתרים ישראלים. לכן אם אתם שוקלים להדביק טפטים לפינת האוכל שלכם, זכרו כי כיום מגוון האפשרויות שלכם יכול להיות כמעט אינסופי ויחד איתו גם המחירים שיכולים להיות לפעמים אטרקטיבים יותר מציורי קיר או צביעה בקונספט כזה או אחר. לדוגמא מומלץ לבדוק טפטים לפינות אוכל גולדשטיין גלרי טפט או של איי סטיק. לכן טפטים כיום הפכו להיות אלטרנטיבה מעולה ביחס לצבע ושאר פתרונות העיצוב.