שעון הוא פריט לבוש שנראה בולט במרבית המקרים, מעין תכשיט כזה שיכול למשוך תשומת לב שתהינה חיובית ותגרום גם למיתוג חיובי של הלובש אותו. לכן פריט שכזה לאנשי עסק הוא פריט מומלץ מאוד, לא רק כי הוא ממתג, לא רק כי הוא מושכת אליו תשומת לב אלא כי הוא מקנה גם נראות חיובית של איש עסקים מסודר שמגלה בעלות על הזמן שלו. שעונים שיכולים להתאים לאנשי עסקים הינם רבים ומגוונים, יחד עם התפתחות הטכנולוגית של ימינו ניתן למצוא שילוב בין שימוש בסמארטפונים לשעון יוקרה מובחר. ומבדיקה עולה כי אלו הם השעונים המומלצים לאנשי עסקים.

שעונים חכמים ואיכותיים

אל שוק השעונים הצטרפו בשנים האחרונות גם השעונים החכמים, אשר מגיעים עם לא מעט פונקציות שונות ומשונות שרובן גם פועלות בסנכרון מלא עם הסמארטפון שרובנו מחזיקים. טרנד זה משתלב גם עם שעוני היוקרה שקיימים בשוק, וכמו העיצוב האלגנטי שמאפיין כל כך את שעוני היוקרה, כך גם ניתן למצוא שעונים חכמים ואיכותיים. נעזרנו ב – https://watch-factory.co.il/ לבירור הנקודה

  • Emporio Armani דגם ART5026
    הישר מבית האופנה האיטלקי, שעון חכם מבית אמפריו ארמני המשלב בתוכו טכנולוגיית אטימות גובהה, מעקב לחץ דם והתראות מיילים, הודעות ועוד. השעון תומך גם בתוכנת הפעלה של גוגל וגם בתוכנת הפעלה של אפל, קוטר השעון הינו כ44 מ"מ. מחיר שעון מדגם זה נע כיום בין 1200 שקלים ועד ל2100 שקלים.
  • שעון Diesel דגם DZT2022
    השעון מבית דיזל חברה לאופנה מקבל בוסט נפלא של טכנולוגיה וחדשנות, תוכלו למצוא מערכת הפעלה תואמת גם לאנדרואיד וגם לאפל, מערכת התראות החולשת משעון מעורר ועד לרשתיות חברתיות ודואר אלקטרוני. ניתן לאחסן בזיכרון השעון עד ל8 ג'יגה בייט וקיימת אחריות בת שנתיים.

שעונים עסקיים

מבין שעונים אלו ניתן למצוא שעונים מגוונים מאוד, החל משעונים קלאסיים ועד לשעונים בעלי עיצוב מודרני והנה הם שני דגמים מומלצים.

  • נאוטיקה
    דגם A36000G הינו שעון אנלוגי עמיד במים, בעל רצועה שחורה מרשימה וגודלו של השעון הוא כ45 מ"מ.
  • MIDO סדרת MULTIFORT
    בעל מנגנון שוויצרי בקוטר של 42 מ"מ, בצבע גוף שחור ואחריות עד שנתיים והמחיר לשעון נע כיום בין 3,500 עד ל4,100